سوالات عمومی
تمامی محصولاتی که در دیتاکافه به فروش می رسد،مجازی است و هیچ کالایی به صورت فیزیکی و تحویل درب منزل نداریم.
خیر.تمامی محصولات سایت اول باید پرداخت شود تا پروسه انجام آن آغاز شود. امکان پرداخت جزئی از مبلغ وجود ندارد و هر محصولی با توجه به قیمتی که دارد، باید کامل پرداخت شود.
اگر پس از سفارش از خرید خود پشیمان شدید، تا قبل از اینکه محصول برای شما ایمیل شود با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید. اگر محصولی ایمیل شود و یا در اختیار شما در تلگرام قرار گیرد،دیگر امکان عودت وجه ندارد.
قیمت یک محصول با توجه به نرخ ارز دلار حواله ای و همچنین منبعی که تهیه می شود، تعیین خواهد شد. اگر محصولی گران تر و یا ارزان تر از سایت های دیگر دیدید، تنها دلیل این موضوع هم متفاوت بودن منابع هاست.
متفاوت بودن بیش از حد محصولات باعث می شود، برخی از محصولات در سایت به مرور زمان قرار گیرد و یا این که به دلیل قوانین کشور عزیزمان ایران مستقیم در سایت قرار نگیرد. اما این دلیل نمی شود که ما آن ها را موجود نداشته باشیم. با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید تا از موجودی و قیمت محصولی که دوست دارید اما در سایت نیست، اطلاع پیدا کنید.
اگر خریداری در حین خرید در توضیحات محصول نام شما را معرفی کند با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید تا کد تخفیف از 5 هزار تومان تا 100 هزار تومان دریافت کنید. همچنین خریده تعداد بالا توسط خودتان هم شامل تخفیف می شود که با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.
سوالات دیگر
محصولاتی که فعال می شوند،فقط ضمانت فعال سازی دارند. مانند لایسنس ها،سیدی کی بازی ها اما محصولاتی مانند اکانت ها، که یک اکانت تقدیم شما می شود که اطلاعات آن غیرقابل تغییر است دارای پشتیبانی است که در صفحه هر یک از محصولات مدت زمان آن درج شده است.
اگر اکانتی تحویل شما داده شد که اطلاعات آن غیرقابل تغییر بود و از مدت پشتیبانی شما هنوز باقی مانده است با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.
تنها در صورتی سفارش عودت داده می شود که محصول را تحویل نگرفتید. با توجه به این که محصولات سایت از منابع خارجی تهیه میشن و برای تهیه آن ها هزینه شده است، امکان عودت ندارند.
فعلا چنین امکانی در سایت دیتاکافه فراهم نیست. اما اگر محصولی مجازی دارید اما مکان برای فروش آن ندارید،می توانید با پشتیانی تلگرام در ارتباط باشید و محصول خود را معرفی کنید. در صورت تایید شرایط خرید به شما اعلام خواهد شد.
اگر هنوز برای شما محصول ارسال نشده است. دقت کنید که ایمیل خود را در حساب کابری خود درست وارد کردید یا نه. اگر اطمینان دارید که همه چیز درست است اما با این حال هنوز دریافت نکردید، با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.
محصولاتی که پس از خرید به صورت بسته آموزشی،قالب و افزونه هستند. می توانید از پنل خود آن ها را پس از خرید دانلود کنید. در صورت هرگونه مشکل در حین دانلود در تلگرام با ما در ارتباط باشید.