قوانین و سوالات متدوال

 

قوانین و سوالات متداول در خرید که کاربر موظف به انجام آن است. ( در صورت رعایت نکردن هر یک از بندهای گفته شده،عواقب آن به عهده خریدار خواهد بود. )

 

نحوه خرید و تحویل سفارش به چه صورت است ؟

 

برای خرید از فروشگاه دیتاکافه، نیازمند کارت بانکی هستید که رمز دوم پویا آن فعال باشد که می توانید با مراجعه به بانک خود و یا یکی از درگاه های بانک خود رمز دوم پویا خود را فعال کنید. البته خریدهای زیر 100 هزار تومان با همان رمز دوم ایستا از سایت امکان پذیر است. تمامی خریدهای در سایت باید به صورت اینترنتی انجام شود و از دادن شماره کارت معذوریم. پس از اطمینان از کارت بانکی خود یکی یا چند محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید پس از پرداخت دکمه تکمیل فرایند خرید را بزنید تا برگردید به سایت و رسید خرید خود را دریافت کنید.

 

آیا نیاز به احراز هویت کاربر پس از خرید هست؟

طبق قوانین بانک مرکزی خریدهای بالای 100 هزار تومان نیاز است که کاربر احراز هویت شود. برای این کار لازم است از کارت بانکی خود  عکس گرفته و از طریق پشتیانی تلگرام برای ما ارسال کنید. اگر کارت بانکی ندارید نام آن شخصی که خرید کرده است نیاز به عکس از کارت ملی شخص بوده که باید از طریق تلگرام برای پشتیبانی ارسال کنید. در صورتی که به هر دلیلی ارسال نشود سایت این اجازه را دارد مبلغ را تا ارائه مدارک لازم بلوکه کند و در نزد خود نگه دارد.

پس از دریافت رسید خرید چکار کنم ؟

پس از دریافت رسید خرید که درون فروشگاه دیتاکافه به شما داده می شود و از پنل کاربری شما هم قابل نمایش است، حتما یک اسکرین بگیرید و نزد خود نگهدارید. بیشتر محصولات سایت به صورت ایمیل و از طریق تلگرام برای خریدار ارسال خواهد شد. اگر کاربر با ما در تلگرام تماس نگیرد،اطلاعات محصول خریداری شده به ایمیل خریدار ارسال خواهد شد و اگر در تلگرام تماس بگیرد،اطلاعات در تلگرام برای خریدار ارسال خواهد شد و دیگر ایمیل نمی شود. تمامی مراحل فرایند خرید پس از ثبت سفارش در منوی پیگیری سفارشات قابل پیگیری و دیدن هست.

چقدر طول می کشد محصول به دست خریدار برسد؟

سعی ما همیشه بر این است که محصولی که سفارش می دهید،در کمتر از 30 دقیقه برای شما ارسال شود اما ممکن در برخی تایم ها به دلیل حجم سنگین سفارشات تا 12 ساعت کاری هم طول بکشد. همان طور که گفته شد تحویل به صورت ایمیل و تلگرام خواهد بود که در صفحه هر محصول به آن اشاره شده است. برخی تایم ها هم لازم است برخی از محصولات با تلگرام پشتیبانی برای دریافت در ارتباط باشید و به هیچ وجه ایمیل نخواهد شد که اطلاع رسانی خدمت خریدار پس از ثبت سفارش از طریق ایمیل انجام می شود که با تلگرام پشتیبانی در ارتباط باشید.

کاربر موظف است قیمت و موجودی محصول را از طریق پشتیبانی تلگرام سوال کند؟

قیمت محصولات و موجودی آن ها همواره بروز است اما ممکن است در تایم هایی محصولی قابل خرید و موجود نباشد. پس کاربر موظف است قبل از خرید این دو مورد را از طریق پشتیبانی تلگرام سوال کند. در صورت تایید قوانین و لغو سفارش از سوی پشتیبانی و یا خود کاربر مبلغ با کسر کارمزد بانکی و درگاهی که از آن خرید می کنید طی 24 تا 48 ساعت کاری عودت داده خواهد شد.

محصولات شما به چه صورتی هست و آیا ارسال فیزیکی هم دارید؟

تمامی محصولات سایت به صورت مجازی برای خریدار ارسال می شود و در حال حاضر هیچ محصول فیزیکی برای فروش نداریم و به صورت ایمیل و در تلگرام برای خریدار ارسال خواهد شد. اگر محصولی را به صورت اشتباهی خریداری کردید،قبل از این که محصول برای شما ارسال شود،سریعاً با تلگرام ما در ارتباط باشید. اگر محصولی ارسال شود،امکان عودت وجه نیست.

خرید اشتباهی انجام دادم و قصد خرید محصول دیگری بود،چه کنم؟

تمامی محصولات سایت اگر تا زمانی که به دست خریدار نرسند، خریدار می تواند در تلگرام به پشتیبانی پیام دهد و با محصول دیگری جا به جا کند. اما اگر محصول برای خریدار ارسال شود،امکان جابه جایی با محصول دیگری نیست و وجه آن هم قابل عودت نیست.

چه محصولاتی دارای گارانتی هستند؟

تمامی محصولاتی که به صورت اکانت که شامل ( نام کاربری و رمز عبور ) یا ( ایمیل و رمز عبور ) است و برای خریدار ارسال می شود و رمز آن قابل تغییر نیست، دارای گارانتی هستند که مدت گارانتی هر محصول در صفحه مخصوص به خود جزئیات آن درج شده است. اطلاعاتی که برای خریدار ارسال می شود و رمز آن ها قابل تغییر نیست،سعی در تغییر توسط خریدار باعث ابطال گارانتی خواهد شد. گارانتی محصول هم در تلگرام انجام می شود که خریدار موظف رسید خریدی که از سایت دریافت کرده را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کند. محصولاتی که به صورت فعال ساز هستند، مثل سی دی کی و لایسنس ها فقط ضمانت فعال سازی دارند و دارای هیچ گونی ضمانتی نیستند.

مسئولیت محصولی که خریداری کردم به عهده خودم هست یا فروشگاه؟

وقتی محصولی خریداری کنید و اطلاعات آن قابل تغییر باشد،مثل ایمیل و رمز عبور دیگر مسئولیتی متوجه فروشگاه دیتاکافه نیست و عواقب آن به عهده خریدار است. پس خریدار پس از تحویل اگر اطلاعات اکانتی که به آن دادیم قابل تغییر بود،موظف است آن را تغییر دهد و مسئولیت استفاده از آن به عهده خود کاربر است. لایسنس و سی دی کی ها هم به همین صورت است که شامل ضمانت فعال سازی هستند و دارای گارانتی نیستند. فقط محصولاتی که ایمیل و رمز اکانت قابل تغییر نیست و یا به عبارتی اطلاعات اکانت غیرقابل تغییر است هز محصولی گارانتی آن در صفحه مخصوص به آن درج شده است.

اطلاعات و یا محصولی که خریداری کردم مغایر با چیزی هست که تحویل گرفتم؟

خریدار به هر نحوی اگر محصولی را خریداری کرده باشد و پس از دریافت آن محصول مغایر با چیزی باشد که دریافت کرده است. فروشگاه دیتاکافه موظف است ظرف 1 تا 3 روز کاری آن را بررسی کرده و محصول را جایگزین کند. خرید شما به منزله پذیرفتن این قانون است. همچنین اگر ظرف حداکثر 3 روز محصول جایگزین تحویل خریدار نشود. خریدار می‌تواند درخواست عودت وجه دهد.

آیا امکان کنسل کردن سفارش هست؟

تنها در صورتی که محصول برای شما ارسال نشده است می توانید در تلگرام درخواست دهید که سفارش شما کنسل شود و مبلغ عودت داده شود. مبلغ به همان کارتی برگشت داده می شود که با آن خرید کردید و با کسر کارمزد بانکی و کارمزد کارت به کارت برگشت داده می شود.محصولی که هم به دست شما رسیده است،برای آن هزینه شده است و متاسفانه امکان عودت وجه نیست.خریدار موظف است این مسئله را رعایت کند و سهل انگاری آن به عهده خریدار می باشد.

آیا قیمت محصولات سایت بروز است؟

قیمت محصولات سایت سعی میشه همیشه بروز باشه اما ممکنه در برخی از تایم یک محصول با کاهش و افزایش قیمت روبرو باشه. پس از خرید، اگر کاهشی باشه در قالب ایمیل و تلگرام خدمت خریدار اطلاع رسانی میشه و مابقی مبلغ به خریدار عودت داده می شود و اگر افزایشی باشه از طریق ایمیل و تلگرام خدمت خریدار اطلاع رسانی میشه / کاربر دو راه دارد یا مابقی مبلغ را واریز کند و یا مبلغ خدمت کاربر عودت داده شود. برگشت مبلغ طی 1 تا 48 ساعت انجام میشه و با کسر کارمزد بانکی و کارمزد کارت به کارت واریز میشه

قوانین تحویل محصول به کاربر؟ 

پس از تحویل هر یک از محصولات با دسترسی کامل کاربر موظف است طی 12 ساعت آن را بررسی کرده و در صورت مغایرت و یا مشکلی در اطلاعات آن را به پشتیبانی اطلاع دهد. پس از گذشت زمان ذکر شده هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

قصد خرید محصولی را دارم،اما در سایت نیست؟

این که محصولی در سایت نیست،دلیل بر عدم موجودی آن نیست.سعی ما همیشه این است که به مرور زمان محصولات بیشتری در سایت قرار دهیم ممکن است در تایم هایی یک محصولی که دوست دارید از ما خرید کنید اما در سایت پیدا نمی کنید. می تونید با پشتیبانی تلگرام ما در ارتباط باشید و از موجودی و قیمت یک محصول مطلع شوید.

 

موفق باشید / دی ماه 1399